Mogens Carstensen Skrevet 29. oktober 2002 Skrevet 29. oktober 2002 her sidder en stakkels dansker og kan ikke lande på fornebu, men er henvist til Gardermoen i flgtsim 98 fantes fornebu gør den ikke det i 2002 kære nordmænd hjælp mig hilsen Mogens Siter
Morten Nelson Skrevet 29. oktober 2002 Skrevet 29. oktober 2002 Hvis du laster ned norske flyplasser finner du Fornebu. Men, Fornebu er lagt ned, og Gardermoen er den nye hovedflyplassen i Norge. På Fornebu er det kontorer og Big Brother og gud vet hva. Siter
Lars K. Rønes Skrevet 29. oktober 2002 Skrevet 29. oktober 2002 Blir ikke flystripa på fornebu brukt av en eller annen flyklubb da? med diverse GA fly? Mener å ha hørt det en plass... Lars Siter
Mogens Carstensen Skrevet 29. oktober 2002 Forfatter Skrevet 29. oktober 2002 Mange tak Morten jeg vidste ikke at fornebu var nedlagt,det var sgu' da noget mærkeligt noget,jeg har noget at spørge dig om ,du får lige min emaiel her carso1@danbonet.dk Siter
Tarjei Lundarvollen Skrevet 29. oktober 2002 Skrevet 29. oktober 2002 Hvilken flystripe ? Stripen på Fornebu er for lengst gravd så mye i at landing med fly ville vært komplett umulig. Det er nok bare i sjøflyhavna det er flytrafikk igjen på fornebu, og det er nok bare der fly har landet og tatt av ifra Fornebu siden nedleggelsen Siter
Lars K. Rønes Skrevet 29. oktober 2002 Skrevet 29. oktober 2002 Ok, visste ikke det jeg... Dumt at de måtte grave opp den flotte flystripa! De kunne heller ha overlatt den til flyklubber synes jeg! Unødvendig arbeid, Big brother kunne de plassert en annen plass... Lars Siter
Tarjei Lundarvollen Skrevet 29. oktober 2002 Skrevet 29. oktober 2002 BB huset lå ikke på rullebanen så det var ikke akuratt i veien heller Siter
Morten B. Skrevet 30. oktober 2002 Skrevet 30. oktober 2002 Humm... jeg var på fornebu etter at de startet å grave.. Det var et meget sorgelig syn skal jeg fortelle dere.. Kjørte ut dit, fordi det var åpen vei frem til rullebanen.. Satt og drømte meg bort på rullebanen mens jeg hørte på noe sørgelig musikk.. Det som var der, var skytteltrafikk av anleggsmaskiner og 4-5 karer som drev med R/C fly .. 2 enorme jordhauger .. Kjørte bort til utenlands termninalen, som forlengst hadde begynt å bli revet.. Var vel der et par timers tid.. Har ikke vært der siden.. Nå er det vel ingenting igjen av det som engang var Norges mest traffikerte flyplass, som huset klassikere som PanAm og andre store flyselskaper... Siter
Premium Medlem Sander Johansen Skrevet 30. oktober 2002 Premium Medlem Skrevet 30. oktober 2002 Og klassikere som meg............ Siter
Jarle Vidtun Skrevet 31. oktober 2002 Skrevet 31. oktober 2002 har flydd over der once or twice og det så sørgelig ut ja.. Siter
Ole Martin Wangen Skrevet 1. november 2002 Skrevet 1. november 2002 Telenor har jo okkupert Fornebu.... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.