Mats Ruste Holen Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Første gang jeg legger inn bilder, håper dere liker dem. Mats Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Flotte bilder! Hvor fikk du Orion fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats Ruste Holen Skrevet 11. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2010 Takk. Orion: Jeg er ikke helt sikker, men det kan hende du finner den på simviation.com. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Ok, hadde ikke sett den med norsk paint før Og velkommen til forumet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Herlig! Er det multiplayer eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats Ruste Holen Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2010 Nei, jeg bruker fs-recorder. Så det er ikke multiplayer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats Ruste Holen Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2010 Alexander: Du finner orion textures med norsk paint her: http://www.dagrs.net/freeware_repaints.htm Selve flyet ligger nederst på denne siden: http://www.simviation.com/fsxmilitary3.htm Mats :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Jeg fant det ut til slutt Takk for hjelpen Mats- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Leo Iversen Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Flotte bilder, Mats! Jeg har anskaffet et helikopter som jeg kunne tenke meg å male i nye farger. Men jeg aner ingenting om hvordan jeg skal gå frem. Hva skal til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats Ruste Holen Skrevet 21. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2010 Jeg er ikke sikker, har ikke gjort det selv, men det er nok mange andre her inne på forumet som kan si noe om det. Mats :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.