Sivert Indergaard Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Er det noe sjans for en VFR eller noe over Trondheim? Hvor mye koster det osv.? Er det noen som tar med passasjerer mot betaling? bare lurer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Kan sette deg i kontakt med en kompis som flyr småfly på Værnes. Tror det ligger på 1000kr timen. Send meg en PM! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Piloter med "bare" PPL-A har ikke lov til å ta seg betalt for en flyging med passasjerer, men å dele på utgiftene tror jeg alle synes er supert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2010 Akkurat det jeg tenkte på Eivind. Hvor mange personer går det inn i ett sånt småfly da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Vanlig Cessna? For det meste 3 + pilot. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Med lite fuel og slanke personer så går det vel med 3+ pilot Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Øyvind Lunde Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Max 3 pax pluss piloten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Hogne Paulsen Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Med sånne feite jævler som meg og Daniel går det vel ca. 0.5 + pilot *koze* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Nåååh, Tor :* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Send meg en PM du Sivert, så tar jeg deg med på en luftetur over byen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.