Jan Barreng Skrevet 28. november 2010 Skrevet 28. november 2010 Prøver og følge med på denne siden men maskinen henger seg opp,har nå prøvd på 2 forskjellige maskiner med samme resultat. Noen som vet hva jeg gjør feil. Irriterende problem faktisk Jan :confused: Siter
Timmy Brandt Skrevet 28. november 2010 Skrevet 28. november 2010 Hm, konstigt. Använder sidan dagligen (tittade för 1 min sedan också) och det fungerar utan problem, i flera webläsare och på två olika datorer. Vad är det som inte fungerar för dig? Siter
Jan Barreng Skrevet 28. november 2010 Forfatter Skrevet 28. november 2010 Explorer blir utrolig treg,får opp warning om at jeg må enten kjøre skript eller ikke velger jeg skript så stanser explorer nesten opp. Det er nok maskinen min men samme problem med laptop også Siter
Birger Blomvik Skrevet 28. november 2010 Skrevet 28. november 2010 For stort vindu slik at mange fly skal presenteres? Siter
Jan Barreng Skrevet 28. november 2010 Forfatter Skrevet 28. november 2010 Ok skal prøve og minske vinduet. Siter
Jan Barreng Skrevet 28. november 2010 Forfatter Skrevet 28. november 2010 Hjelper ikke,idet jeg starter siden henger maskinen seg opp og det er såvidt jeg kan manøvrere i explorer. Explorer reagerer ikke før det er gått lang tid,snakker 10-30 sekunder før jeg kan bevege musen eller taster Siter
Johan Clausen Skrevet 28. november 2010 Skrevet 28. november 2010 http://www.radarvirtuel.com/ ? Prøvet den side? Siter
Audun Fikke Skrevet 28. november 2010 Skrevet 28. november 2010 Bruker du IE, så kan det være lurt å forøke en mer lettkjørt nettleser som Chrome. Det står flere advarsler på fligtradar om at IE brukere kan få problemer. Så mitt råd er å teste en annen nettleser, hvis du ikke allerede har prøvd Audun Siter
Christian Zhang Skrevet 28. november 2010 Skrevet 28. november 2010 Prøv å bruke Google Chrome. Det bruker jeg og det funker bra, ikke så mye lagg. Siter
Jan Barreng Skrevet 28. november 2010 Forfatter Skrevet 28. november 2010 Takker for innspill,leste også at IE kan gi problemer. Lastet ned Safari og vips ingen problem. Så nå koser jeg meg med Flightradar. :grin: Jan Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.