Gå til innhold

Litt starfighter


Anbefalte innlegg

Er mye på hytta i fritiden hvor jeg stort sett bruker tiden til å kikke på stjernene med stjernekikkert. Av og til er jeg hjemme, ganske sjeldent foran en pc....

 

I dag tok jeg sjansen på en liten flytur med en rakett. Maskinen er selvsagt ikke i nærheten av objektene på himmelen som for eksempel M33, M57,....

 

1-1.jpg

 

2-1.jpg

 

 

3-1.jpg

 

 

9-1.jpg

 

 

 

 

 

 

10-1.jpg

 

 

 

 

 

4-1.jpg

 

5-1.jpg

 

7-1.jpg

 

 

8-1.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Ekstremt nydelig!! Vil dette si at du har fått kontroll på modellen i FSX/Acceleration ?? Jeg hadde stor glede av å fly dine Starfighter-paints i FSX til og med SP1, men etter at jeg innstallerte Acc forsvant den gleden. Alphasim F-104 oppfører seg noe ustabilt til tider, men hvis disse norske paintene blir tilgjengelig, vil jeg ta den ut av hangaren igjen :whistle: .

 

Forresten, har du fått med deg DENNE Starfighter`n ?!?! Flyr fantastisk bra, men mangler skikkelige teksturer. Ny VC er på gang, men usikker på hvor langt unna.

 

Og så var det A2A da..... :o .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er mye spennende som skjer på Starfighter fronten for tiden. :cool:

 

Når det gjelder denne AS modellen virker den ok på min maskin og ser ut som på bildene. Hvor "realistisk" den er har jeg nok ingen anelse over. Kan sikkert laste opp disse teksturene på flightsim eller her. Tror at de teksturene jeg lastet opp på avsim har forsvunnet for alltid etter siste store hack.

 

Hilsen Odd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Kan sikkert laste opp disse teksturene på flightsim eller her

 

Jatakk, det hadde vært kjempehyggelig :) .

 

AS-modellen er helt OK, og med dine texturer blir den veldig flott, men i samtaler med erfarne F-104 piloter er den langt fra realistisk . Der scorer "Skunkworks" langt bedre, men til gjengjeld ser disse modellene ut som de er laget til FS2000.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...