andreas nærbø Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Hei Har endre litt på en Thomas Cook paint jeg fant på nettet. Er nok litt igjenn som må gjøres ja. Har tenkt at viss noen vil ha painten så kan den nok sendes. Syns den har litt mye gjennskinn enda jeg. Alphaen står på helt hvit. Det var det Andreas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Ser kjempebra ut! Men ja, fortsatt mye gjenskinn... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 15. november 2010 Forfatter Del Skrevet 15. november 2010 Vet du hvordan jeg får det vekk ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Husk du ikke har lov å slippe den ut da!!... Når du endrer på noe andre har paintet!! Copyright! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Han har vel lov å sende det til andre manuelt, eller tar jeg feil nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.