Gå til innhold

Enroute kart!


Julian Barratt-Due

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg har flyttet og under flyttinga så ble enroute kartene borte(kart som Braathens bruker) de type kartene jeg hadde var enroute charts(for Norge). Jeg vet at jeg kan finne dette i AIP, men jeg ser etter kart som ikke er delt inn i mange ark, men som er i A4 format og som viser hele vårt land. Jeg fant ingen ting er på filbibloteket! "[sur]"

Noen som vet hvor jeg kan laste ned dette?

 

PS. Kartet må vise alle intersections,VOR`s og NDB`s!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Julian Barratt-Due:

Jo du sier noe der, saken er at jeg ikke vil ha et land på 4 ark, hvor kan jeg evnt. få tak i et større ark, men som viser hele Norge!

 

Ang. Braathens kartene så var jeg med en pilot vi kjenner på cockpit tur ENGM-ENBR-ENGM på briefingen fikk jeg kartet;)

Braathens-piloter er gavmilde visst. Jeg fikk komme inn i cockpitt på et braathensfly (til capt. Terje Bremer Mongstad) i Mai. Jeg kjente ham ikke, men han gav meg mange enroute-kart fra polen og noe slikt. Sa han ikke trengte dem lenger "[stort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...