Gå til innhold

Hovedkort til salgs?


Sondre_Mælumshagen

Anbefalte innlegg

Hei Hei.

 

Jeg selger mitt Asus Crosshair Formula hovedkort. Dette velger jeg å selge grunnet overgang til Intel socket, og da ser jeg ingen grunn til å sitte med et hovedkort jeg ikke har bruk for.

 

Er fortsatt litt usikker på pris, da jeg ikke har sjekket hvordan den ser ut. Har brukt en Athlon dual core prosessor (som også selges) og denne er overklokket, men tror ikke det har påført kortet noen skade. Dette skal jeg sjekke før jeg går ut med et bestemt salg. Jeg hadde tenkt meg en pris mellom 500-700 kr, høres dette mye ut?

 

Linkt til kortet her btw: http://www.amentio.no/Avdelinger/datautstyr/Hovedkort/AMD_AM3/ASUS/ASUS-Crosshair-IV-Formula---Hovedkort---CROSSHAIR-IV-FORMULA-1076301.aspx

 

Som dere ser ga jeg over 1000 lappen for det, men det skal jo selges så! :D

 

Pris kan diskuteres!

 

Har også en Phenom prosessor og en dual core Athlon til salgs om ønske, tar ikke mye for disse, men pris kan vi bli enige om det skulle være aktuelt med kjøp.

 

Hvis noe av dette er av interesse, så ikke nøl med å ta kontakt på PM :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...