Sondre_Mælumshagen Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Hei Hei. Jeg selger mitt Asus Crosshair Formula hovedkort. Dette velger jeg å selge grunnet overgang til Intel socket, og da ser jeg ingen grunn til å sitte med et hovedkort jeg ikke har bruk for. Er fortsatt litt usikker på pris, da jeg ikke har sjekket hvordan den ser ut. Har brukt en Athlon dual core prosessor (som også selges) og denne er overklokket, men tror ikke det har påført kortet noen skade. Dette skal jeg sjekke før jeg går ut med et bestemt salg. Jeg hadde tenkt meg en pris mellom 500-700 kr, høres dette mye ut? Linkt til kortet her btw: http://www.amentio.no/Avdelinger/datautstyr/Hovedkort/AMD_AM3/ASUS/ASUS-Crosshair-IV-Formula---Hovedkort---CROSSHAIR-IV-FORMULA-1076301.aspx Som dere ser ga jeg over 1000 lappen for det, men det skal jo selges så! Pris kan diskuteres! Har også en Phenom prosessor og en dual core Athlon til salgs om ønske, tar ikke mye for disse, men pris kan vi bli enige om det skulle være aktuelt med kjøp. Hvis noe av dette er av interesse, så ikke nøl med å ta kontakt på PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 du burde formulere trådene dine litt bedre så man skjønner hva du mener :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SB Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Jonas: Skjønner ikke helt hva du mener, ingenting er jo galt :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svale Andre Leren Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Wærness Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Her er det virkelig noen som kaster stein i glasshus @ jonas sidia. Kan ikke helt se hva du mener med dette? Kanskje DU kan formulere litt bedre hva du ikke forstår? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Jonas(Younas :confused:) . Var absolutt ikke rett person som snakket nei. Fin og oversiktlig tråd Sondre! Håper du får solgt kortet ditt snarest! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 oja beklager leste feil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Jeg ler. Høyt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre_Mælumshagen Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 Takker Joakim Jonas: helt i orden, men det er lov å ta seg litt tid på å lese innlegget før en kaster seg bak tastaturet for å kommentere (gjelder sikkert meg også :grin:) Var ikke frekt ment, bare et lite tips Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Malmstrøm Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Hei. Vad er det for sokket på cpu ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PEtter blindheim Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 AM3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre_Mælumshagen Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 AM3 ja, selges også relativt billig, kr 600, pent behandlet og kjøpt sommer 2010. grunnen til prisen er at jeg vil ikke ha et hovedkort liggende å ta opp plass, når andre kan få nytte av det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.