Gå til innhold

[Oct 31, 17.00z - 23.00z] Copenhagen Realtime


Håkan Schulz

Anbefalte innlegg

CPHRT311010.jpg

 

On the 31st of October VACCSCA is hosting their annual Copenhagen Realtime Event! Based on data taken from the Real thing, and a full ATC-staff in the Copenhagen Area. The surroundings are ready for a busy and fun night in and out of the Capital of Denmark.

All you need to do is sign up for one of our Arrivals or Departures at www.vaccsca.org/event

 

At this site you can also find charts, sceneries and information for Copenhagen Kastrup Airport

 

The first departure is scheduled for 16.55z and we guarantee great ATC for 5 busy hours.

 

 

 

Regards

 

VACCSCA Event-team

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke snakket med Kenneth, men av de danskene jeg har snakket med, så ønsker de at eventet skal kjøres likevel. De kommer til å staffe opp Danmark.

 

Når det gjelder siden, så er det en alvorlig hardware-crash. Tusener av websider i serverparken er i samme situasjon. Et eksternt firma jobber med recovery, men desverre vet vi ikke når dette er ferdig - ei heller hvor mye data som evt. har blitt tapt. Jeg trodde helt ærlig at det ble kjørt fast backup... sånn går det om man ikke sjekker alt :)

 

Jeg skal sette opp en helt basic informasjonsside på vår alternative server og domene. Link kommer når dette er satt opp. Skal også få ut link fra vaccsca.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...