Tommy Bernes Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Heisann! Fikk ikke mulighet til å vert med på kveldens MP tur grunnet mitt mobile bredbånd som ikke vil gå fort nok. Men da MP planen var å ta en tur innom Ringebu, så startet eg likegodt opp der og planlagte i utgangspunktet å fly mot bergen i solnedgangen. Men det var dårlig timing og eg var ikke kommet lenger enn Fagernes før det begynte å bli for mørkt, så eg ditchet hele solnedgangen to tok en venstresving mot Fagernes i stedet Fikk dog et veldig fint bilde som eg vil dele med dere! Kommenter gjerne! Ha en fortsatt god kveld! Mvh Tommy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Fint bilde Tommy, men er det ikke litt blury, ser du har et farge skrik særlig over vingene?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Lekkert, god stemning! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.