Gå til innhold

Sjekke inn på nett.


Emil Topstad

Anbefalte innlegg

En fordel er at du hos SAS i hvert fall kan velge sete 22 timer før, og da er det stor sjanse for å få det setet du ønsker. En annen fordel ved å være tidlig ute er hvis flyet skulle være overbooket. Når de velger hvem de skal kaste av hvis de ikke får nok frivillige så er innsjekkingstidspunkt en av kriteriene de har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordelen må være at du kan komme når det er under 30-min til flyet går å uansett få ut boardingcard pga. at dete da er forhpndsvalgt. Om du sliter med å møte til rett tid så er dette en genial ting, for jeg vet at det er best å slippe å engasjere de som sitter i skranken. Om de ikke blir sure, så blir de iallefall ikke helt fornøyde hvis du kommer for sent :grin: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel så åpner ikke innsjekking før 2 timer før avgang.

Særlig på utenlandsreiser kan dette vær knapp tid om man vil få med seg litt shopping eller en matbit før avgang.

Med innsjekking online og en bag drop så er kan man hovre forbi all innsjekkingskø og komme seg inn i avgangsterminalen.

Gud bedre skal vite at jeg altfor mange ganger har måttet stresse i meg no mat og og løpe til gate fordi man har brukt 30-40 min på innsjekk og sikkerhetssjekk. Så kø for å komme inn på en restaurant, og venting for å bestille,så spise og vips så er det bare akkurat tid nok til å komme seg til gate for boarding. Jeg ønsker med bag drop og online checkin for alle flyselskap på alle flyplasser verden over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...