Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 9. oktober 2010 Premium Medlem Del Skrevet 9. oktober 2010 Reno Air Racing Unlimited foregår i september hvert år på Stead AB i ørkenen utenfor Reno . Scenery følger med i Acceleration-pakken, og i "missions" kan man prøve seg mot andre Mustangs. Det finnes også andre måter å ha det gøy på i Reno-sceneryet, og bl.a. hadde vi noen heftige race her i fjor i MP. Men skal det funke i MP kreves det at alle har de samme flyene, og til det er det dessverre litt for lite warbirdmiljø her omkring (?). Da er "RecorderX" redningen, og her kan man få til race med så mange man vil........ Denne lørdagsmorgenen hadde jeg noen nervepirrende runder med klassen for Bearcat, og etter å ha svettet og kjempet mot meg selv i 15 runder, klarte jeg såvidt å komme først i mål :cool: . Men ikke nok med det, jeg tok også andre, tredje og fjerdeplassen :grin: . Gentlemen, you have a race. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Tøfft!! Er det noe jeg har lyst og oppleve før jeg ligger under torva,er det dette :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Jeg skjønner du savner MP-flygning i "unaiten" med litt fart og spenning. Vi får vel se om vi kan få gjort en session eller to rundt Edwards en kveld. Jeg må bare få trent litt først og kanskje kjøpt meg en Bearcat jeg også Nytter ikke å komme her i en Boomerang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 11. oktober 2010 Thank You folkens. Ja, Bearcat`n er ikke lett å holde følge med, men default Mustang duger også . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.