Lars B. Schmidt Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Fra kveldens flygning - Glasgow -> Keflavik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Veldig fint bilde! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Flott bilde. Utrolig at de klarer i det hele tatt og lage en paint til Icelandair,med ett fly som de solgte for 2-3 år siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Schmidt Skrevet 9. september 2010 Forfatter Del Skrevet 9. september 2010 hm jeg er ikke like oppdatert på sånt som deg tydeligvis, men det er QW sin feil i så fall :grin: Kunne kanskje fikse det selv jeg.. :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Jeg flyr PSS 757 FOR FS9.Jeg har hele flåten til pax flyene med nye navn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Schmidt Skrevet 9. september 2010 Forfatter Del Skrevet 9. september 2010 jaha ja, jeg har cargoversjonen og da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Dritfint bilde av et dritfint fly!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Her er beviset at 757 er det vakreste flyet... [video:youtube]POcxAhBIZQ8 [video:youtube]mBOt_f00hk4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Her er beviset at 757 er det vakreste flyet... Riktig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Schmidt Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 Hear hear! har flydd med disse siden jeg var fem. Den perfekte boeing i mine øyne... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav-Moldestad Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Hva er best av pss757 og qw757? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Jeg har kun flydd PSS 757.CS eller QW,kan jeg ikke uttale meg om. Har flere tusen timer i PSS,så ille kan den vel ikke være.....Begynner og bli noen år.men men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Schmidt Skrevet 13. september 2010 Forfatter Del Skrevet 13. september 2010 PSS er en 757 med et par år bak seg, og er et godt produkt, MEN: nettsiden til PSS er jo long gone, så valget står mellom kun CS og QW er jeg redd. Begge de er bra, men QW er som nevnt tidligere snillere på framesene.. dog med et par bugs.. Har sett PSS ligger ute på nettet, men ikke bli en pirat! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Man får fortsatt kjøpt PSS sine produkter. Besøk justflight.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Jeg har både CS og QW. CS består af en masse blocks som skal købes for sig selv, og det koster. Samtisig koster det ekstra at få freighter, -300, FMC o.s.v. QW er 1 stor pakke med alle modeller, FMC o.s.v. i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Schmidt Skrevet 21. september 2010 Forfatter Del Skrevet 21. september 2010 Steinar: Ja jeg har også sett dette i ettertid Johan: Blokkene for FMC osv har de sluttet med, nå er det bare -200 base pack samt -300 og Freighter versjon. Det er forsåvidt litt merkelig opplegg, men jeg fikk meg base pack og 300 på et av de kjente salgene deres. sånn sett billigere enn hva jeg betalte for QW sin. MEN: QW er mitt valg heretter. SP2 er snart ute, og jeg elsker de små detaljene som virkelig gjør dette flyet mye mer realistisk. Ta bare f.eks nesehjulet og hvordan rudder ikke beveger seg når man taxer! Ikke mange addons som har giddet maken... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.