Thomas Lorentzen Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Har pendlet KBOS-KBUF-KBOS endel i det siste. Perfekt lengde (1:03h) for å teste ut denne kjerra! Første bilde er fra climb mot marsjhøyde, FL310. Ganske så tidlig EST, herlig å fly imot soloppgangen; Turen ble gjennomført med ActiveSky X, og mens været i Buffalo var noget labert i morges, tyder det til å bli en flott dag i Boston.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Flotte bilder.Airbusen er fin i US Airways fargene. Det var en stund jeg fløy litt wilco Airbus,men synes Airbus er automatisert til det kjedelige.Alt fra oppstart av motorer til line up på rullebane med takeoff thrust innkoblet. Jeg er fullstendig klar over alle bugs etc på Wilco bussene,men du sjønner hva jeg sier Noen liker pizza og boeing,andre sushi og Airbus som noen nevnte her. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Automatikk er herlig da Lars-Petter Mindre å gjøre for pilotene = Mindre å glemme = Mindre feil = Bedre sikkerhet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 10. september 2010 Premium Medlem Del Skrevet 10. september 2010 Smakfulle bilder ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.