Eivin Stensø Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Velkommen VFR som IFR. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SB Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 I'll be there! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 12. september 2010 Forfatter Del Skrevet 12. september 2010 Håper på masse trafikk som vanlig. Spesielt VFR og gjerne helikopter. -Vel møtt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Jeg blir nok sittende i tårnet sammen Eivin i kveld, så APP er ledig for de som måtte ønske å sitte der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 12. september 2010 Forfatter Del Skrevet 12. september 2010 Da starter vi straks mentor er på plass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Nice,Jeg er innbound.ICE324 realtime faktisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 12. september 2010 Forfatter Del Skrevet 12. september 2010 Nice,Jeg er innbound.ICE324 realtime faktisk. Nice. Koselig å ha 757 på besøk. Takk till alle som stilte opp. Det ble hektisk i kveld også. Håper ingen ble glemt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Dere er virkelig flinke til å stille opp alle sammen! VFR som bestillt! Nå blir det utsjekk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.