Thomas Hjelset Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hei! Har vært ute på et transatlantisk oppdrag for KLM! Tenkte å dele noen bilder med dere fra en flott 7 timers tur KLM478 Boeing 777-200 (Project Opensky + PSS) Amsterdam, Schiphol (AMS/EHAM) - Boston, Logan Intl (BOS/KBOS) Flight time: 6t 50 min Flyet står klart på E-pieren på Schiphol og blir lastet for en tur til Boston Passasjerene begynner å finne plassene sine og en tilfeldig pasassjer knipser et bilde Vi har pushet ut på tiden og starter taxiing til bane 24 Klar for å line opp og legge Schiphol bak oss Max thrust og kommer oss i luften! Stiger ut fra Schiphol Vi skaffer oss litt høyde og setter kursen mot Irland Nærmer oss cruise på 37,000 fot Og da krysser vi Atlanterhavet! Vi følger NAT track D til vi treffer Nordøst Canada! Kysten kommer til syne! Vi er under descend og nærmer oss Boston-området Vi lander mot nord og blir nødt til å fly forbi Boston før vi tar en right bank til finale! Majestetisk fly! Vi har fått ut hjulene og nærmer oss slutten på en lang tur! Landing checklist completed og vi er klarert til å lande på Logan Intl! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Hjelset Skrevet 6. september 2010 Forfatter Del Skrevet 6. september 2010 En lokal spotter får knipset et bilde av oss under finalen! Touchdown med de kjente amerikanske skyskrapere i bakgrunn! Vi får tildelt gate og takser inn! Bakkemannskap går straks i gang tømme fly og utføre annen service! Tok meg friheten til å ta en liten walk around etter landing og ta noen bilder selv! Takk for turen! Lenge siden jeg har slengt ut noen bilder her nå, så håper de blir godt mottatt:) Ha en fortreffelig dag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Herlig Siste bildet er en favoritt! Ingenting er som en god longhaul! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Snasent Og skyene, du dæven Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Dette var virkelig verdt titten! Veldig pent! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 6. september 2010 Premium Medlem Del Skrevet 6. september 2010 Superfine bilder :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandro Stanojevic Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 dette var knall Er flyet Wilco sitt eller PSS? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Står i beskrivelsen KLM478Boeing 777-200 (Project Opensky + PSS) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandro Stanojevic Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Beklager for dt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Så ut som en herlig tur! Nest siste bilde får min vote Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre_Mælumshagen Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Nydelige bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Dette var noe av det beste jeg har sett her på forumet, akkurat passe editert også :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Meget fine bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander W. Lind Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Kjempebilder som vanlig =D Hvordan merge bruker du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Som 777 elsker må jeg si at dette mildt sagt er fantastisk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Meget pene bilder og en fin historie! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.