Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 1. september 2010 Premium Medlem Del Skrevet 1. september 2010 Ja, du leste helt rett, dette er en Fairchild-bygget versjon av the Pilatus PC-6 Turbo Porter. Den er FSX native, og det beste av alt, den er freeware ! Tim Conrad har laget modellen, og den kan lastes ned fra Flightsim.com. Den har selvsagt ikke den skyhøye kvaliteten som Carenados Caravan, men er minst like morsom å fly. Det er visstnok også en payware-versjon på gang, men denne Tim Conrad-modellen er en god trøst i mellomtiden. Tipper det kommer noen stilige "paints" til denne, noe for søndagsgjengen når de oppsøker nye utfordringer . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Herlige bilder Ernst. Ser ut som Tim Conrad har gjort det igjen med denne modellen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Tøff maskin...trur eg må sjå Air America igjen etter gamalt :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Tøff maskin! LItt av en vinkel på det haleroret gitt :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Stilig. God gammel analog cockpit varmer mitt bushhjerte :grin: Laste ned når jeg kommer hjem og prøve Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 2. september 2010 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 2. september 2010 Ja last ned og kom deg i lufta . Denne arbeidsmaskinen tåler både dårlig vær og korte rullebaner, så da vet jeg hva jeg skal fly under den neste landingskonkurransen :grin: . Forresten, takk for hyggelig respons. Og ja, sideroret er som resten av flyet, laget for å tåle tøff behandling, og hensynet til løft og rorkapasitet under sakte fart kommer før slank kropp og vakre linjer :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 I like her Men synes det er litt tam lyd, men pytt pytt. Hva skal man kreve mere av en sånn ypperlig freeware? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.