Knut-Arild Lindquist Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Noen som vet hvor det går an å få tak i en SAS pilotkoffert? Jeg tenker på de firkantede sorte i skinn med lokk som sitter festet på den ene siden og låses med to spenner foran på den andre siden. Jeg klarer ikke å finne en sånn type koffert på nettet. Skulle gjerne hatt en slik og er villig til å betale en del for å få en. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg kjøpte min på Tyrbring gjedde, for mange årsiden. Tror det heter Stapples nå. Du kan se om de kan ha den der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut-Arild Lindquist Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 De har ikke den typen jeg mener. Jeg vet at aeroimport i Svergie hadde den typen jeg mener en gang, men de eksisterer ikke lenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg fant noen her, men det er utlandet http://www.mypilotstore.com/MyPilotStore/secd/5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Sånn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslak Iversen Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 NAK shop Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Har inntrykk av at flygerne i SAS bruker noe mer forskjellige pilotvesker/-bager enn den mer typiske du beskriver (med også doble håndtak), som mitt inntrykk var at de mer uniformt brukte de aller fleste for noen år siden. Men jeg vet at Målerås Läder i Sverige i mange år har produserer/produser disse (det er vel en av dem som Timmy også linker til som selges via KSAB): www.swecase.com/pilotvaeskor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut-Arild Lindquist Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 Halvdan og Timmy: Tusen takk! Akkurat de jeg mener. Mail er sendt til dem i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.