Clamer F. Meltzer Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Tenkte kanskje å ta meg noen landingsrunder med Cub på Værnes i morgen. Noen som er interessert i å sitte på? Clamer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen Andre Hustveit Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Jeg vil gjerne sitte på! Men da må fu fly hit til Hamar Flyplass og hente meg først..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clamer F. Meltzer Skrevet 26. september 2002 Forfatter Del Skrevet 26. september 2002 He, he, kanskje en annen gang. Men det ser ut til å være nydelig flyvær idag, så jeg må ut å lufte meg litt. Clamer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn Kjørlaug Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 I morgen fredag? Er det "sitte på gratis" eller "dele." Evt. hvor mye koster det? Torbjørn NTHF Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clamer F. Meltzer Skrevet 26. september 2002 Forfatter Del Skrevet 26. september 2002 Det var nok i finværet idag. Hadde tenkt å fly uansett, så det var "sitte på gratis". Skal man dele på utgiftene blir det ca. 275,-kr i timen. Nå skal vel Cub'en egentlig ha 25t ettersyn, så vi får se når det blir flyging igjen. Clamer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn Kjørlaug Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Send meg en mail neste gang du skal ta deg en flytur da! Har seilflylappen, men har lyst å ta PLL en dag. Tror jeg har møtt deg en gang?? Var det du som fløy PFT/S med Nils Skinnarland på Oppdal for et par helger siden? kjorlaug@stud.ntnu.no Torbjørn Kjørlaug Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clamer F. Meltzer Skrevet 27. september 2002 Forfatter Del Skrevet 27. september 2002 Det stemmer og det skal jeg gjøre. Er også på mailing lista i NTHF. Clamer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F. Tollefsen Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Heh. Han var instruktøren min på starmoen i sommer. Tok ABC kurs på seilfly. Fikk 6 turer solo. Så nå er det bare å komme seg opp igjen. Hvordan er det med flyving med seilfly om vinteren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn Kjørlaug Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Seilflyging om vinteren fungerer utmerket det! (Bortsett fra at det er svinaktig kalt og alle lengter etter sommeren...) Termikk er det heller labert med, men hang og bølger stiger også om vinteren. Faktisk stiger oftest bølgene bedre om vinteren da det stort sett blåser mer om vinteren. Etter hva jeg vet er det ikke så mange klubber så flyr om vinteren. NTH Flyklubb flyr hele vinteren unntatt desember (eksamensperiode...) Tror også Gardermoen FK og Elverum FK flyr litt om vinteren. Torbjørn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.