Gå til innhold

Air france ulykke


Sondre_Mælumshagen

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har fått som oppgave av læreren mine å lese på hva som skjedde med Air france flyet som styrtet på sin ferd fra Rio til Paris... Men istedenfor å lete dette opp, tenkte jeg heller at jeg skulle spørre dere glupinger fra forumet :)

 

PS: hadde vert fint med en enkel forklaring istedenfor en link som jeg må lese på, sorry men det er HELG! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!, med en slik innstilling så lærer du jo ingenting, opg. var å du skulle lese den selv, ikke få et sammendrag fra noen av oss som kjenner til den fra før, skjerpings gutt!

 

Forøvrig god helg, måtte øye bli stort og vått...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I all ærlighetens navn Sondre tror nok at du bør revurdere sterkt din holdning i denne posten, du ber om hjelp og får det selv om det ikke ble helt slik du hadde håpet på, disse unødvendige kommentarene du refererer til nå, bør du ta til etterettning og ettertanke,

 

Dagens visdommsord fra meg til deg må bli:

 

"Roper du i skogen så får du enten svar, eller kongler i munnen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...