Gunnar van der Meeren Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 MilViz sitt Cessna 310 prosjekt ble litegrann forsinket. Dette skyldes i stor grad at man var svært misfornøyd med lydfilene, som en av de store lydguruene hadde sydd sammen. Vel Colin Pearson i MilViz overlater ingenting til tilfeldighetene. Denne modellen har vært testet opp og ned og i mente. Flykarakteristikken er enestående - detaljene nydelige. Veldig mye arbeid har vært lagt ned i å kunne gjengi Ken Stallings sin privateide Cessna 310R så nøyaktig som mulig. Ken er da også en meget sentral person i MilViz teamet. Så, når lydfilene (originalopptak fra Kens baby) er ferdig fra en ny lydguru og godkjent av teamet, så kan man vel trygt si at denne nydelige turmaskinen er på finalen. Jeg tipper at det nå skjer innen 14 dager. Colin og det Canadiske selskapet MilViz har forøvrig fått sitt eget livery :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 25. august 2010 Premium Medlem Del Skrevet 25. august 2010 Ååååh, vakkert Gunnar, vakkert! Bare en fordel at herligheten er forsinket, innkjøpsavdelingen har brukt VISA`n i meste laget i det siste, og fremdeles står det nye fly i kø! Må snart bygge ny hangar, finne meg ny bank og kanskje bytte ut kjerringa, for DENNE Cessna`n skal jeg ha . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.