Henning Henriksen Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Hei. Skal ut å fly i morgen med Norwegian. Flight DY1816, avgang 11.20 fra Gardermoen, lander på Gran Canaria 16.05. Jeg har prøvd og finne ut hvilket fly vi skal reise med, men jeg vet ikke hvile sider dere bruker når dere finner sånt ut. Men jeg har sett at noen får det til, så håper noen kan hjelpe. Mvh Henning Henriksen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Det er en 737-800. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PEtter blindheim Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 NOD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henning Henriksen Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 Takk skal dere ha Virker jo som et greit fly dette her. Drøyt to år gammel maskin, kan ikke være mye slitt. Forrige tur var med en sliten Airbus. Hull i setene osv. Et annet spørsmål, har Norwegian en kanal slik at man kan sitte og høre hva som skjer i cockpit? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Jeg skal til Krakow i morgen med DY1109, hvilket fly? Om noen har crewbriefing, tar jeg gjerne imot det på mail! even1992[at]hotmail[dot]com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Folkens. Dette anbefaler jeg at derre spør om på scanair, da det sitter folk der sm har tilgang til denne informasjonen. Vet ikke hvor mange her inne som har tilgang til de interne systemene til NAX her inne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.