Sverre Andre Nordheim Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Disse bildene ble ren impuls etter at jeg kom meg i lufta på turen mellom Changi og Hong Kong. Skulle gjerne gitt dere mer variasjon men slik ble det nå bare denne gangen På tur mot en cruisehøyde på FL390. Lette skyer etter en noe så vær tung avgang fra Singapore. Følger SID gjennom VMR med høyresving til RAXIM. Filmen har startet, drikkevarene er ute og passasjerene nyter noe varmt å spise. Close up av en vidunderlig maskin. Regner med en touchdown litt etter solnedgang, 17:50 lokal tid. Turn mot DUMOL. Ikke mye dagslys igjen når man begynner på descent. Her begynner været å bli mektig skummelt. Holder på FL120 mens ATC tar seg av en tung trafikk mengde inn mot VHHH. Ok, ned mot FL7000 og landingslysene er på. Klarering for Rwy 07R. Fortsatt noen glimt av solen. Nede på 1700 fot på localizer. Nå er det bare å følge med. Flyene ligger på rekke og rad. Runway in sight. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jarle Wathne Johansen Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Herlige bilder av en flott maskin! Liker spesielt måten du har fått fram hvordan solen forsvinner under innflygningen. Hvilket "vann" bruker du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre Andre Nordheim Skrevet 15. august 2010 Forfatter Del Skrevet 15. august 2010 Takk for komplimentene. Jeg bruker Zinertek Ultimate Water Advanced. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Var spektakulært vær inn mot Hong Kong i går ja. Men jeg trur jaggu min GoAround fikk hakket mer oppmerksomhet hos ATC enn været :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre Andre Nordheim Skrevet 15. august 2010 Forfatter Del Skrevet 15. august 2010 Jeg stod på bakken og så go around prosedyren din. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Fine bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.