Eirik Mikal Aronsen Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Dere er hjertelig velkommen til Flesland i morgen mellom 20 og 21; da er det duket for utsjekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Takk for det! Lykke til - går sikkert bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Lykke til Får se hva mentoren din kan bidra med i morra! Blir nok nærliggende ATC eller noe pilotfanskap for deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 21. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2010 Anders: var det jeg var redd for. :grin: Trenger jo trafikk for å bestå, så dere må bare komme og prøve å få meg i hektisk aktivitet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Bekrefter ENBR_APP vil jo ikke være "jævlig" mot min første student heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 22. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2010 Bump! Sees i kveld, snart 3,5 timer igjen! I tillegg har jo mr. Vanvik ENOS_CTR trening i kveld. Får vi ENSV_CTR dekt også kanskje? Det hadde vært perfekt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SB Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Om jeg ikke har fått S2 ratingen før utsjekken din, tar jeg GND på en nærliggende flyplass. Men hvis jeg har fått den, blir det selvfølgelig TWR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 edit: endret booking på approach til samme tidspunkt som din utsjekk grunnet besøk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 22. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2010 Da er vi i gang! Kom og fly! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 22. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2010 Da har jeg bestått! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SB Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Gratulere kjeeempe masse! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svale Andre Leren Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Kjempebra, grattis Men hvorfor er du på bare en time? Rakk ikke innom før du logga av! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Grattis! Og DER kom nettet mitt tilbake... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Gratulerer Eirik! Godt å se min første student ble godkjent kanskje jeg har gjort noe riktig jeg og og visste jo du skulle greie det her Sees ved scopet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Gratulerer! -Vel fortjent! *< Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 23. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2010 Takk for det alle sammen! Svale: At du er treg kan jo ikke jeg noe for. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.