Helge Kalseth Skrevet 5. januar 2003 Skrevet 5. januar 2003 Jammen den er god, skal bilder og data til deg...? Har kjøpt den Nye Olympus'en 730 Ultra Zoom med 3,2 MP og 10X optisk zoom (fint å jobbe med support og data, da havner ikke regningen hos meg). - helge Siter
Kjell Arild Skrevet 5. januar 2003 Skrevet 5. januar 2003 Dere må jo gjerne drive research begge to. Er det forøvrig noen andre viktige landemerker i Tromsø-områder som er greie å gjenskape i scenery ? Siter
Morten Nelson Skrevet 5. januar 2003 Skrevet 5. januar 2003 Tromsø-brua, Ishavskatedralen (men det egner seg dårlig i fs pga. dårlig scenery.). Tja, sikkert mer, men kommer ikke på noe. Siter
Fredrik Wold Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Skrevet 6. januar 2003 Hmm..jammen bra noen tok opp igjen denne tråden, hadde nesten glemt den. Jeg sendte en mail til Tor Inge, og jeg hadde finni noen bilder og slikt, men det hele kokte bort i grøten. Hvis han fortsatt er intressert, så skal jeg sende resten av materiale jeg har. Prøvde også å lage Lillehammer Sykehus m/ helipad i GMax, men DET gikk ikke fullt så bra Siter
Helge Kalseth Skrevet 6. januar 2003 Skrevet 6. januar 2003 Hei Har snaket med "kontakten" min på UNN, nada probemas, en dag med godt vær og godt lys (men ikke i dag, aleina på support, folk blir så lett syke om vinter'n ). Kjell Arild, mail meg snailmail'n din så sender jeg en CD i posten. - helge Mulig jeg slenger meg på noen av de andre "landmerkene" i Tromsø også. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.