Anders johansen Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Tester ut flightsimmen min for tiden. Har installert noen addons og litt forskjellige grafiske oppdateringer. Kvaliteten på bildet ser ut til å ha tapt seg litt pga. FSscreen/jpeg. Finnes det lignende programmer som lagrer i et annet format? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Flott bilde av en snasen maskin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre Andre Nordheim Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Jeg har brukt Screenhunter (http://wisdom-soft.com/products/screenhunter_free.htm) mye i det siste og jeg liker det godt. Du kan velge mellom mange formater. Dersom dette ikke faller i smak så kan du jo alltid bruke Fraps. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.