Gå til innhold

Pemberton til Tsuniah Lake


Anbefalte innlegg

Heisann,

 

måtte lufte Kodiaken etter litt diverse herjinger i Photoshop, så en grei kveldstur fra CYPS Pemberton til utkantstripa CAF4 Tsuniah Lake ble valgt. Dette er helt i den nord-østlige grensa av Orbx pnw.

 

 

Kodiaken er lastet opp og klar:

tsuniahlake1.jpg

 

 

Brukte ikke så lang stripe på å ta av, jukset bare litt under taxingen. ;)

tsuniahlake2.jpg

 

 

Passerer Pemberton Meadows, måtte motså fristelsen på å prøve meg på den. GPS'en sier det er langt igjen så det er bare å gi på. Satser på å følge dalen inntil videre.

tsuniahlake3.jpg

 

 

I det jeg har nådd isbreene har sola begynt å gå ned. Begynner å bli litt småstressa av skyene. Men heldigvis så takler ikke pc'en full overcast så jeg finner som regel et sted å dukke ned. :cool:

tsuniahlake4.jpg

 

 

Kanskje vært mer moro å fly nede i de dype dalene..? Snart er det på tide å snu nesa nordover mot Chilko.

tsuniahlake5.jpg

 

 

Her har vi nådd nord-enden av Chilko lake, og Tsuniah er synlig til høyre. Det skal bli godt å få parkert og få varm middag i ei trivelig hytte ved sjøen.

tsuniahlake6.jpg

 

 

Kommer tumlende inn etter å ha passert for en sjekk av stripa, forholdene er ikke optimale med vinden som kommer inn fra høyre nedover åsen. Stripa ser ganske liten ut akkurat nå...

tsuniahlake7.jpg

 

 

Etter å ha taxet tilbake fikk vi sett ordentlig på den trivelige hytta de snakket om... Skuffelsen er ganske stor for å si det mildt.

tsuniahlake8.jpg

 

Triveligt med kommentarer. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...