Gå til innhold

Sammenkomst til dere som skal på RIAT?


Gjest Egil Johnsen

Anbefalte innlegg

Gjest Egil Johnsen

Siden det er flere her på forumet som skal nedover, så har det vært morsomt å kunne treffes etter showet lørdag for en matbit og en halvliter. Swindon er vel det nærmeste alternativet. Har aldri vært på RIAT før, så jeg er ikke kjent i byen/tettstedet. Hvis noen har andre alternativer, så bare kom med forslag.

 

Noen interesse for dette?

 

Mvh

Egil Johnsen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er med på det. Skal alle dere på Jubilee Garden, eller har dere ordinære billeter og vil svinse litt rundt på området.

Jeg skal bo ved Heatrow, men tar toget til Swindon kl 06:30 fra Paddinton stasjon og har beregnet retur til Paddington kl 21:08 Denne kan selvfølgelig forsyves litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Johnsen

Hei Ole.

Det går også buss fra Swindon til Heathrow, slik at du slipper å dra via London. Det går også buss om natten. Men den tar litt tid (1,5 timer).

 

Mvh

Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tog fra Paddington(London sentrum) til Swindon tar fra 53 min til 1 time, kommer ann på når du vil reise. Så kommer reisetiden fra Heatrow til Paddington som med ekspressen tar 15 min. Bussene jeg har sjekket fra Heatrow til Swindon som Egil skriver tar ca 1,5 time.

Jeg kommer nok til å velge tog ut fra komfort og ikke reisetid. Selv om jeg må reise litt "tilbake" før jeg reiser riktig vei :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...