Gå til innhold

Statoil bensinstasjon


Anbefalte innlegg

Norwegian Forces modden for Battlefield 2 søkte etter noen som kunne gjøre 3D modellering av litt forskjellige typisk norske bygninger, og ut fra listen valgte jeg meg en Statoil bensinstasjon.

 

Tenkte kanskje om noen var interessert kan den glatt brukes i MSFS/X-Plane ved hjelp av litt konvertering. Modellen ligger i en .LWO fil.

 

Teksturer er ikke noe jeg gjør på denne modellen, men har lagt inn to plakater for syns skyld i renderingen.

 

Modellen er i underkant av 3000 polygoner alt i alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror han som kommenterte det må ha tolket renderen som et forsøk på tekstur - men det er det noen andre som skal gjøre. Jeg la bare enkle farger på polygonene tilsvarende det de har i virkeligheten og ut fra referansefoto så man får en viss peiling og følelse på hvordan det kan bli.

 

Så får det være opp til den som skal gjøre teksturjobben å få det til å se bra ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...