Gå til innhold

ENBR_TWR training Torsdag 8/7 kl 19-21 lokal tid


Eirik Mikal Aronsen

Anbefalte innlegg

Studentens fjerde online trening og ettersom student har ligget på et bra nivå hittil så ønsker jeg at han får svetta litt med både IFR og VFR gjennom torsdagskvelden!

 

Kanskje vi kan lage noe trøbbel også! Om noen har lyst å bidra med noe ekstra å trene på emergency radiofail eller lignende ta kontakt med ENBR_M_TWR evnt en privmelding her på forumet! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christian, først av alt logget du på rwy, dette skjer ikke ved gate i fsx eller fs9 ihvertfall. tvilsomt også i x-plane!

 

Scenery forskjellene er på høydenivå ved bruk av fsx så jeg regner med det er den du bruker. Desverre vet jeg ikke om noe bra ENBR scenery for FSX. Noen widerøe så vi ikke men NAX375 derimot!

 

bedre lykke neste gang!

 

 

VFR is needed!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for all trafikk ja! Og spesielt takk til Stensø og Rognlien som var med på å lage helve** for stundenten!

 

Og til Aronsen: Godt jobba!

 

Dere piloter får en siste mulighet førstkommende mandag til å motbevise at studenten er klar for utsjekk;)

 

Jeg tror ikke dere kan få meg til å forandre mening men det kan være moro å prøve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...