Eirik Mikal Aronsen Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Som annonsert, trener jeg på ENBR_TWR torsdagen. Alle er hjertelig velkommen, VFR som IFR! Hadde satt stor pris på at noen satt APP og/eller CTR den kvelden også. PS. Håper datoen er rett denne gangen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Studentens fjerde online trening og ettersom student har ligget på et bra nivå hittil så ønsker jeg at han får svetta litt med både IFR og VFR gjennom torsdagskvelden! Kanskje vi kan lage noe trøbbel også! Om noen har lyst å bidra med noe ekstra å trene på emergency radiofail eller lignende ta kontakt med ENBR_M_TWR evnt en privmelding her på forumet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2010 Bump! Som Anders sier: jeg vil SVETTE! :grin: Fra spøk til revolver: jeg vil ha mye trafikk, slik at jeg får trent på det. Ikke lenge igjen til utsjekk nå, forhåpentligvis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Kommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SB Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Skal se om jeg kommer med litt VFR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Bump, noen som kommer med vfr eller med et radarscope til å sitte overliggende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Da var vi igang da, mentor foreløpig på APP i mangel av andre så service skal det være! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 8. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2010 Kom igjen! Vi har hatt ett fly på avgang og ankomst hittil, og det har gått 40 min! Kom igjen, værsåsnill!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Zhang Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Beklager men vet ikke hvilken scenery dere bruker. Først så jeg et fly inni bygget også så jeg en annen som takset over alt nesten etter landing. Sende meg link til scenery, kanskje jeg kommer. Tror dere så wideroen min iste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SB Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg holder på å laste FSX, bare vent... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Christian, først av alt logget du på rwy, dette skjer ikke ved gate i fsx eller fs9 ihvertfall. tvilsomt også i x-plane! Scenery forskjellene er på høydenivå ved bruk av fsx så jeg regner med det er den du bruker. Desverre vet jeg ikke om noe bra ENBR scenery for FSX. Noen widerøe så vi ikke men NAX375 derimot! bedre lykke neste gang! VFR is needed! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svale Andre Leren Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Hvordan gikk dagens trening? Beklager at jeg ikke kunne være å gi ham noe større utfordring, i form av go around og/eller emergency. Håper det ikke er lenge til du skal igjen. Da kommer jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 8. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2010 Takker alle som fløy. Fikk pulsen høyt opp her, var veldig morsomt! Fikk kjørt meg litt ekstra idag, det var meget bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Det gikk veldig bra, sett fra min cockpit! Flott bruk av fraselogi og god forståelse når det gjaldt separasjon! Jeg var meget fornøyd med servicen i hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Takk for all trafikk ja! Og spesielt takk til Stensø og Rognlien som var med på å lage helve** for stundenten! Og til Aronsen: Godt jobba! Dere piloter får en siste mulighet førstkommende mandag til å motbevise at studenten er klar for utsjekk;) Jeg tror ikke dere kan få meg til å forandre mening men det kan være moro å prøve! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.