Sverre Andre Nordheim Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Tok noen bilder under turen fra Seoul to Hong Kong i favorittflyet mitt i dag. Tenkte jeg skulle teste ut den nylig justerte Bloom filen med REX etter at jeg innstallerte det på nytt i går kveld. Youtube versjon med bonus bilder: http://www.youtube.com/watch?v=7z4k322sa4M På tur opp mot Cruise på 34000 fot med RKSI i bakgrunnen. På tur gjennom SID. Renpolert vinge. Fin horisont i dag. Klargjøring for descent. På tur inn mot Hong Kong. 9min til touchdown. Hjulene på tur ned. Fin utsikt av Hong Kong. Nok et bilde av "downtown" Hong Kong. Ikke mye å klage på her. Nesten på bakken. "60 knots". Bakke mannskapet er klart. Takk for turen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Aber nydelige screens. Må vel legge inn REX igjen da skjønner jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Utrolig flotte bilder! Knallbra bloom! Er du avhengig av REX for å få bloomen? Send svar på PM er du snill. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre Andre Nordheim Skrevet 5. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2010 Sendte deg en PM Paulo. REX er ikke noe du behøver for å bruke enbseries bloom effekt. Jeg har jobbet dag og natt med innstillingene og har endelig funnet noe jeg er fornøyd med. Jeg kan gjerne sende min bloom fil dersom noen vil ha den. Kan brukes til FS9 og FSX. Det er mulig at den ser litt forskjellig ut fra skjerm/skjermkort til skjerm/skjermkort men det er i hvertfall en start. Jeg reiser til Norge i morgen men kan legge filene inn i e-posten min dersom andre vil prøve den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.