Stian Svensen Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Project Airbus sin freeware A380 mdl.. Helt rå model!!.. Med modelert LAF osv osv.. (se aileron, delt opp og delene funker uavhengi av hverandre) PS: Truls Petter Elven... Snart er vi oppi AF sin i mellom CDG-LHR ))) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Flotte bilder av en meget godt modelert A380. Hvordan er panelet i denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 2. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2010 Takk.. Dessverre ikke noe panel.. Men snart kommer vc og cabin mdler for de som måtte ønske det.. Etter hva jeg har hørt går det å merge PSS sitt A340 panel med denna.. Og da blir det vel ikke såå ille Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer_Hansen Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Har du en link så jeg kan få lastet ned denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 3. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2010 Avsim.com og søk på Project Airbus i filelibrary Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre Andre Nordheim Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Jeg brukte eksternmodellen til PA med panelet til Wilco`s A340 og det får være ok til noe bedre og mer realistisk er på tur til dette monsteret. Liker ikke Wilco`s 380 cockpit. Fine bilder Stian. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Lemika Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 sikkert litt dumt spm,men går det ann og legge inn VC til wilco sin 340 i denne PA modellen?. Liker best og fly i VC.Har prøvd,men fikk det ikke til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre Andre Nordheim Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Som sagt, det var det jeg gjorde Fredrik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Lemika Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 aha. da missforsto jeg deg litt. Trodde ikke du hadde fått til VC,men bare 2d panelet. Veit ikke helt hvorfor jeg tenkte det . Jeg får kun til 2d panelet og ikke VC. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.