Eirik Mikal Aronsen Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Som overskriften sier, så er det trening på Kjevik TWR på søndagen. Vil gjerne ha flest mulig til å ta turen innom, også VFR! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Hassel Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Helt sikker på at det er 25.06? Hehe Skal prøve og ta en tur innom:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Stangenes Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Hva skjer med datoene dine, gutt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 25. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2010 Oops! :blush: My mistake. :grin: Det skal være endret nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Godt du har fått kontroll på datoene! Om noen vil sitte overliggende controll så er det toppers! Velkommen til Kjevik på søndag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Synd at jeg ikke får flydd før jeg får ny PSU men jeg kan stille opp som ATC da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Du får stille på en velegnet distanse fra ENCN hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Jepp. Da blir det neppe KB og jeg har ikke OTS så GM blir uaktuelt. Enten VA eller noe annet duganes. :] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Åpent en times tid til! så dere må gjerne komme innom! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.