Gå til innhold

Jag har gjort DET!!!


Hans Pålsson

Anbefalte innlegg

Når sant skal sies, så har FS2002 utspilt sin rolle for mitt vedkommende. Etter at jeg begynte å ta flytimer og fikk oppleve hva dette virkelig går ut på, så er FS et eneste stort antiklimaks. Etter å ha stiftet bekjentskap med Rygge i virkeligheten og sett perspektivene slik de skal være, så har FS2002 med Norges tredje største innsjø som dekker deler av Tune og Råde nærmest blitt en lidelse å bivåne.

 

Om noen oppfatter dette som nedrakking av en flysimulator, så får jeg kanskje ile til og si at jeg har hatt både nytte og glede av FS'ene opp gjennom årene, fra FS3 til FS2002. Men ingenting slår følesen av å sitte i en Piper Cherocee 140E og kjenne følelsen av Å FLY! Eller noe annet fly, for den sakens skyld. Jeg skulle bare begynt før.

 

Ha en fin høst, alle sammen.

 

Mvh

 

bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Spaka själv" på ESMQ med Kalmar Flygklubb (hemsida www-pp.hogia.net/kfk) blev så populärt att man fortsätter även idag, med dem man ej hann med igår! Blott 300 Skr är värt varje öre! Ni som ser annonser - tag chansen!

 

Vad gäller FS2002 så märkte man en skillnad när man kom hem igen, framförallt undrade jag turbulensen var - alldeles bortblåst? Tills nästa tillfälle ges så drömmer jag vid datorn "[smil]"

 

/hans

 

[ 01.09.2002, 10:39: Endret av: Hans Pålsson ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare støtte opp om det Hans sier her, du aner ikke hvordan det er før du har prøvd det "[smil]"

 

Har heller ikke brukt FS siden jeg begynte å ta flytimer. Nå nærmer det seg solo, så interessen blir ikke mindre for å si det sånn.

 

Som Roy sier, husk flydagen på Eggemoen, alle er velkommen. Introturen er et must for alle fly interesserte. Send meg eller Roy en mail hvis du lurer på hvordan du skal komme deg dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...