Sverre Andre Nordheim Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Håper bildene faller i smak Ryanair 612 ready for clearance to Madrid Barajas. Ready for door closure. Taxi clearance obtained. Ryanair 612 holding short rwy 24. Ryanair 612 contact departure, good day! Expecting descent any moment now. Right wing passenger view during descent. Expecting vectors rwy 33R LEMD. Auto pilot off. Manual flight engaged. Flaps set to 40. 100 feet..... Taxi instructions to gate 556 obtained. Almost there, 5 minutes ahead of schedule. Ryanair 612 approaching gate. 122 passengers deplaning. Flight result perfect and 431 points. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Nydelig Sverre Andre! You make FS9 shine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre Andre Nordheim Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2010 Har jobbet mer med Bloom filen Mathias samt gått vekk fra ATI 5870 kortet til 2 GTX260. Måtte teste dem ut og "fytti katta" hvor fornøyd jeg er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Resultatet skal ikke klages på ihvertfall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Flotte bilder, men hva i alle dager har skjedd med fargene dine? Dette ser jo ut som en "drømmeverden" svake farger og glorie rundt alt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre Andre Nordheim Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2010 Gjorde dette med vilje gjennom enbseries.ini filen. Default sim farger ser ut som en tegneserie. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Men det er andre ting man kan gjøre for å forbedre default. Jeg mener du har beveget deg i en enda mer urealistisk retning ved å gjøre dette. Men det er min mening. Er du selv fornøyd med det så er det jo det som teller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre Andre Nordheim Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2010 Smak og behag ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Røine Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Flotte bilder! Men synes det er litt lite farger, hvis jeg skal være ærlig. Enig i at default ser ut som en utgave av Donald Pocket, men et hint mer farge her nå hadde gjort seg Som sagt smaken er som baken, så lenge man er fornøyd selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 13. juni 2010 Premium Medlem Del Skrevet 13. juni 2010 Flotte bilder :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Er litt enig med Rødland her, selv om det er upåklagelig grafikk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre_Mælumshagen Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Utrolig flotte bilder Sverre, bloom effekten er helt utrolig bra Hvordan er det nye grafikkortet ditt forholdt til ATI 5870, funker FS9 bedre da eller? Vurderer selv å gå fra ATI 5920 til Nvidia Geforce. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Flotte bilder og flott grafikk, men synes det blir totalt urealitisk belysning i forhold til virkelighteten... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Bruker dette selv jeg, ikke fult så lyst/grått som du har det, men veldig likt. Tror også det kan se bedre ut i simmen enn det gjør på bildene dine uten at jeg vet. Det er mye som spiller inn, bland annet kan du ha innstillinger på skjermen din som gjør at det ser bedre ut hos deg enn når det vises til oss på bilder her Ellers synes jeg at bildene var fine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Grafikken og bildene er jo fantastisk. Så hvis det hadde vært mulig å fyre på med mer farger.. masse mer farger så tror jeg du hadde fått en perfekt sim! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre Andre Nordheim Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2010 Har jobbet litt ekstra med fargene nå i kveld etter Chicago turen hvor jeg så at jeg måtte tweake litt mer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Fine bilder og fint fly Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre Andre Nordheim Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2010 Ja Sondre, jeg går aldri vekk fra nVidia kort igjen. Prøvde meg bare med ATI og kortet var rått men hadde problemer med shimmer, noe som jeg aldri har hatt problemer med i nVidia kort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.