Stian Svensen Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Det var tider det! Får slenge med Truls sin Scanair paint også... Jeg planlegger også å smelle til med en god paint av Premiair 1998 farger også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrè Amundsen Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Ja så sant at dette var tider. Husker en av de første reisene mine i 1997, da fløy vi en av disse. Tror det var Premiair, og det er vel det som de kaller en MD-11? Ble ikke Premiair over til nå dagens MyTravel? Stian, knall bilder som vanelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2010 Det gikk fra Scanair til Conair of Scandinavia/Premiair, My Travel og deretter til dagens Thomas Cook Og flyene over er DC-10-10 som de brukte Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Pent! Når kommer Premiair painten slik jeg kjenner den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrè Amundsen Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Takk for info Stian Ivar, det var denne som jeg husker best. For en maskin og så pene fly Kan jeg spørre litt dumt nå, men den tredje motoren, den er også i bruk? Mye krefter er det til sammen i motokraften ? Eller bruker de den kanskje i reserve-løsning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Den er nok i bruk i like stor grad som de to øvrige motorene. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 Takk takk! Yep den er det også planer for Ivar.. Jeg har en, men er ikke fornøyd! Jeg trenger å vite hva slags font de brukte på det liveryet!!.. Eller en stor nok logo med skrifta på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Bergman Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 hadde framføring om DC10 her om dagen.. og mener å huske at motorene har rundt 45000 pounds med thrust HVER! .. -Ey.. Den modellen står på hylla mi hjemme jo.. digger den painten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.