Fredrik Wold Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Jeg har alltid hatt inntrykk av at russiske flymaskiner er vanskelige å skjønne seg på, men detta tok nesten kaka.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Zhang Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Ja, Hvorfor grønn / turkis cockpit ? Mange knapper og det står på russisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Mange russiske cockpitter som er turkise, men også MD80 og DC-9 har hatt dette og sikkert flere andre. Husker jeg så en cockpit i Lelystad Aerodrome, men husker ikke hvilket fly denne var fra. Fargen er sikkert gjennomtenkt og et goolesøk kan sikkert gi svaret på hvorfor denne fargen er utbredt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Andersen Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Bakgrunnen for denne fargen skal visstnok være at den har en beroligende effekt på oss mennesker :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Wold Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2010 Hjelper lite å være rolig når du må trykke på 4 knapper samtidig som du passer på EGT ikke går over 800 grader, også må du trykke ned en pedal mens du stanger hodet taktfast i cockpiten og satser på at driten starter opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.