Andreas Eriksen Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Hallo alle sammen! Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg litt med flyplassene på Flightsim 2002 pro. Jeg får ikke frem gatene på flyplassene. Og lurer dermed på om det er noe jeg trenger å laste ned eller ordne i selve spillet. aoerikse@start.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H O Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 1. Sett Scenery Complexity på et høtyere nivå. Da vil det komme frem gater på de største flyplassene. 2. På de fleste scenery som du kan laste ned følger det med gater. Norway Airports 7 er det beste jeg vet om. Du finner det her i Filbiblioteket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Eriksen Skrevet 22. august 2002 Forfatter Del Skrevet 22. august 2002 Takk Håkon... Men den Norway Airports 7 kommer det gater opp på ENBO da? Andreas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 quote: Opprinnelig postet av Andreas Eriksen: Takk Håkon... Men den Norway Airports 7 kommer det gater opp på ENBO da? Andreas Jepp!Det gjør det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Eriksen Skrevet 23. august 2002 Forfatter Del Skrevet 23. august 2002 Takk igjen Håkon! Jeg lastet ned Norway Airports 7 i dag, men da oppstod et nytt problemm. Det er at flyene taxer langt uti gresset og den rosae stripen som viser deg vei til gaten, er også langt uti gresset. Finnes det en fix til det? Andreas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roar Nicolaisen Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Ja det gjør det, last ned AFD for Nord-Norge og følg innstalerings instruksjonene som følger.. Du finner denne på filbibloteket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Eriksen Skrevet 24. august 2002 Forfatter Del Skrevet 24. august 2002 Takk Roar! Jeg har et spørsmål til. Kan man få sånner biler som taxer deg ut fra gaten? Jeg så en sånn på værnes, men den sstod bare i ro. Andreas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.