Gå til innhold

"Ups, her var det skyet"!


Anbefalte innlegg

Hey!

 

Har hatt en lang pause fra flightsim nå, grunnet siste innspurt i den virkelige flyverden. Er utrolig godt å se bort på skrivebordet, etter en flightsim-tur, og se at flysertifikatet ligge der :) Nå som det har sunket litt inn kan jeg ta det med ro og nyte dagene! I dag har det vært møkkavær her på Østlandet, så tok meg en finfin tur i simulatoren.

 

Startet på Gardermoen, med UPS 767. Var en del cargo som skulle ned til Hellas. Skulle vel ikke tro de har råd til å kjøpe så mye i disse dager... Men allikevel skulle det fraktes en del ned til Skiathos flyplass (LGSK). Denne er kjent som "Europas svar på St. Marteen".

 

Entrer rwy 01L på Gardermoen for avgang via GUTUR på veien utover

fsscr001-23.jpg

 

Holder 37000 fot nedover Europa mot de Greske øyer

fsscr008-17.jpg

 

Starter på nedstigningen og som værmeldingen også opplyste, ser det ut til å bli mye instrumentflyging

fsscr012-18.jpg

 

På finale for bane 02 etter å ha navigert meg gjennom et tykt lag med skyer. Er såvidt jeg får gjennomført approachen med tanke på MDA som her er 1600 fot.

En spotter fikk tatt dette bildet og pga. det dårlige været ser man at han måtte skru opp ISO-verdiene litt :grin:

fsscr019-7.jpg

Taxet til parkering hvor det så vidt var plass til min 767 og en 757 fra Thomson

fsscr015-10.jpg

 

Det var alt jeg hadde å by på for denne gang! Vi får håpe det ikke blir så lenge til neste...!

 

Petter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...