Gå til innhold

Værnes X


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Hadde en lang runde for å sjekke diverse Norway Airports nylig, og tok en mellomlanding på Værnes. Like hyggelig hver gang å ankomme denne detaljerte og meget realistiske flyplassen. Denne gangen var jeg så heldig å ankomme på et tidspunkt med mye aktivitet, og det satte en ekstra spiss på opplevelsen.

 

tr6-3.jpg

Værnes i sikte, klarert for landing østover, så jeg tar en vid sving utover fjorden før jeg liner opp for finalen.

 

tr7-1.jpg

Ernie whiskey fiver two on short final.......

 

tr1-4.jpg

Kort tissepause, så var det å stille seg i køen for take off.

 

tr2-5.jpg

Off we go.....

 

tr3-4.jpg

Legger kursen nordover mot Bodø, for å skifte fly og oppdrag.

 

tr4-3.jpg

Tar igjen Widerøes rute til Brønnøysund.

 

tr5-3.jpg

Blir fristet til å holde formasjonen ei stund, mens tankene går til alle de som legger ned imponerende mye arbeid for å gjøre Norway til et godt land å simulere i... :grin: God helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Takkåtakk begge to, og GRATULERER MED PPL Petter :D .

 

Grafikken er bra, men det er først og fremst pga et glimrende arbeid av Jo Erlend med flyplass-sceneryet. Værnes er ikke akkurat Mega Airport Munchen, men sceneryet er stort nok, har fine detaljer og går meget pent inn i mesh og default texturer. Med UT2 våkner Værnes til liv, og jeg synes det gir en flott realisme å fly inn og ut av denne flyplassen !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...