Gå til innhold

Ipeco cockpitsete prosjekt


Ivar Hestnes

Anbefalte innlegg

  • Members

Begynte hardt ifjor med å konstruere Ipeco replicaer til prosjektet mitt. Dette har desverre stoppet helt opp av forskjellige grunner. Og nå har jeg fått tak i ekte vare så jeg trenger ikke replicaene og har rett og slett ikke tid til å fullføre de.

 

Prosjektet består av ca 70 vannskårne deler i aluminium. Kostnad ca 18000,-

4 gasscylindere med "stopp posisjonering", og vire til utløsermekanisme.

Kostnad ca 7500

 

Dette er til 2stk stoler.

 

Jeg har gjort litt montringsarbeide selv, men mye gjenstår.

 

Den som er interessert i og kjøpe dette bør være litt kreativ, og med god reodor-felgen ånd. Du bør være vant med å arbeide med metall, og mekaniske

konstruksjoner. Du må regne med å bruke en god del tid på og fullføre dette prosjektet. Og det vil koste litt penger i diverse deler.

Det gjenstår endel plateknekking på de delene jeg har liggendes. Dette er ikke et lettvint prosjekt, og det må kjøper være oppmerksom på.

 

Du får med masse detalje foto av ekte vare, og Autocad tegninger av prosjektet. Men med restriksjoner. Dvs kun til eget bruk hvis du skulle ødelegge en komponent og må få laget en ny.

 

Dette prosjektet sendes ikke i post eller med annen transport aktør. Kun personlig levering. Dette av den enkle grunn at jeg har masse informasjon og

instruksjon som må formidles videre til kjøper, og det er enklest over en kopp kaffe. Og jeg selger ikke dette til hvem som helst. Det må være en jeg tiltror at kan fullføre prosjektet. Jeg er villig til å tape vanvittig mye penger på dette hvis rett person kjøper.

 

Foto og mer informasjon om prosjektet slik det ligger nå, fåes ved seriøs henvendelse. Helst via PM eller E-mail. Har du telefonnummeret mitt så e det lov og ringe også, hehe.

Det er med tungt hjerte jeg legger ut dette for salg, men har endel andre hensyn og ta om dagen, og er nødt til å få inn litt ekstra klink.Og så hadde det vært kjekt om noen kunne bruke dette :-)

Pris 4500,-

 

sete-8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Members

jada, absolutt :)

 

I bunn og grunn så er 737 og 777 identiske stoler bortsett fra fargen og rails. Så vidt jeg vet leveres 777 kun med elektrisk drevne stoler, og de har en ørliten annen profil på sokkelens bakkant.

 

Har masse detaljefotos av både 777 og 737 stoler som medfølger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...