A L Skrevet 6. mai 2010 Skrevet 6. mai 2010 Hei! Jeg har egentlig aldri orket og sette meg ned og tweake FSX skikkelig, men nå er jeg endelig snart ferdig og det gjenstår bare småjusteringer før jeg er fornøyd med grafikk og FPS Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 6. mai 2010 Skrevet 6. mai 2010 Hvordan i huleste heiteste har du så bra LOD? Min er møkkdårlig! Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 6. mai 2010 Skrevet 6. mai 2010 *Henter haka opp fra gulvet og tørker opp siklet* Siter
A L Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Skrevet 6. mai 2010 hehe, det var da så veldig, Takk takk Den goe LODen kommer vel av en god blanding addons. Prøv å endre litt i visibility i FSUIPC, og sett den øverste slideren på scenery til Large Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 6. mai 2010 Skrevet 6. mai 2010 Kan du fortelle meg hva du gjorde i FSUIPC ? Slidern har jeg fullt ut. Siter
A L Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Skrevet 6. mai 2010 Jaha, prøv dette http://forums.flightsim.com/vbfs/showthread.php?t=198315 Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 6. mai 2010 Skrevet 6. mai 2010 Nå snakker ikke jeg om skyer og himmel da. LOD er Level Of Detail på bakken. Siter
A L Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Skrevet 6. mai 2010 Som sagt, det handler om visibility av hvor langt du kan se før det blir blurry. har du det problemet kan du prøve de innstillingene og se om det blir bedre Siter
Vetle Fosse Skrevet 7. mai 2010 Skrevet 7. mai 2010 Den linken du refererer til er jo til FS9- Er det en registrert versjon av FSUIPC? Siter
A L Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Skrevet 7. mai 2010 Det går for det samme. er de samme settingsene i FSX. Er registrert versjon. Nå skal det sies at jeg ikke bruker FSUIPC visibility settings, men om problemet at lav LOD er for dårlig kan det være en løsnign Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.