Tom Knudsen Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Fikk meg endelig en tur i nyinstallert FS9 i dag GE PRO merged. REX FEX Real Environment PRO AS 6.5 Carenado 210M 23.9nm 7CA1 - KNXP 2010-05-02 17:59:07 - FS9 Frames: 270664 - Time: 889381ms - Avg: 304.329 - Min: 0 - Max: 488 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Var det outside view rettet mot himmelen hele turen eller? :grin: Var voldsomt til framerate da i så fall. får ikke like bra hos meg selv med mye samme setup og ny hardware EDIT: Men til gjengjeld flyr eg vel mer i norge, C210 til carenado er jo en av de virkelig lette modellene deres, og gammel. Pluss at du fløy vel over default terreng også? Da kan det jo stemme Skal ta og teste den turen en dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 Var det outside view rettet mot himmelen hele turen eller?/quote] Fraps måler hele turen, hvordan den måler vet jeg faktisk ikke, men satt i VC hele turen pluss at jeg kikket litt rundt.. GE PRO med FSGlobal som jeg glemte å ta med, dog ikke så mye skog og sporadiske byer i nærheten der denne målingen var tatt (California), skal ta en ny nå over Seattle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Du hadde vel ikke hatt mulighet til å gjort en sånn måling i seattle i fsx også, har du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 Bruker ikke FSX, nå holder jeg på å tune fs9.. Selv har jeg ingen tro på at disse nye innstillingen gir dette utslaget, men så lang er jeg fornøyd med grafikk, kommer med bilder litt senere. Selv om siste grafikk guiden het versjon final, så tror jeg kanskje det kommer en liten ny versjon som premiære på nye hjemmesiden min sammen med GGX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Hehe, det høres flott ut! Venter spent på GGX Har du noen ide om når den evt blir klar? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 Blir nok etter 1 juni, da er jeg ferdig med studiene for dette semesteret. Ser at det er litt begrensninger på KSEA - CYVR, altså over store byer med mye autogen, helt naturlig med andre ord. Beechbaron med Benix King panel IFR / RMI 2010-05-02 19:53:54 - FS9 Frames: 56051 - Time: 366584ms - Avg: 152.901 - Min: 0 - Max: 479 Bilder fra turen Beklager bilder i kaffekroken, men dette er kun illustrasjonsbilder til tråden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.