Gå til innhold

Fraps målinger


Tom Knudsen

Anbefalte innlegg

Var det outside view rettet mot himmelen hele turen eller? :grin:

 

Var voldsomt til framerate da i så fall. får ikke like bra hos meg selv med mye samme setup og ny hardware :)

 

 

EDIT: Men til gjengjeld flyr eg vel mer i norge, C210 til carenado er jo en av de virkelig lette modellene deres, og gammel. Pluss at du fløy vel over default terreng også? Da kan det jo stemme :) Skal ta og teste den turen en dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det outside view rettet mot himmelen hele turen eller?/quote]

 

Fraps måler hele turen, hvordan den måler vet jeg faktisk ikke, men satt i VC hele turen pluss at jeg kikket litt rundt..

 

GE PRO med FSGlobal som jeg glemte å ta med, dog ikke så mye skog og sporadiske byer i nærheten der denne målingen var tatt (California), skal ta en ny nå over Seattle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker ikke FSX, nå holder jeg på å tune fs9.. Selv har jeg ingen tro på at disse nye innstillingen gir dette utslaget, men så lang er jeg fornøyd med grafikk, kommer med bilder litt senere.

 

Selv om siste grafikk guiden het versjon final, så tror jeg kanskje det kommer en liten ny versjon som premiære på nye hjemmesiden min sammen med GGX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok etter 1 juni, da er jeg ferdig med studiene for dette semesteret.

 

 

Ser at det er litt begrensninger på KSEA - CYVR, altså over store byer med mye autogen, helt naturlig med andre ord.

 

 

Beechbaron med Benix King panel IFR / RMI

 

2010-05-02 19:53:54 - FS9

Frames: 56051 - Time: 366584ms - Avg: 152.901 - Min: 0 - Max: 479

 

Bilder fra turen

 

fraps_test1.jpg

 

fraps_test2.jpg

 

fraps_test3.jpg

 

fraps_test4.jpg

 

fraps_test5.jpg

 

fraps_test6.jpg

 

fraps_test7.jpg

 

fraps_test8.jpg

 

 

Beklager bilder i kaffekroken, men dette er kun illustrasjonsbilder til tråden.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...