Andrew Thomsen Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Har vært ute og knipset med Olympus'en. Så satte jeg i gang med en Lista-Hangar, og den var ferdig på under en time. Det er en glede å jobbe når man har tilgang på skikkelige bilder :smile: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 2. mai 2010 Premium Medlem Del Skrevet 2. mai 2010 Ja dette er snacks Andrew, for nå ser hangarene ut som i virkeligheten. I Bodø har vi mange slike, men i det utmerkede sceneryet til Terje Brun er disse erstattet med shelters. Kunne det tenkes et mulig samarbeid med Terje ( jeg ser han var med på en MP-flight i går), med en smule oppdatering av Bodø ????? :whistle: Ellers har jeg hatt noen flyturer rundt om i Nord Norge, og det er kjempeinteressant det du holder på med. Det vokser noen trær for mye her og der, men ellers er det i ferd med å bli et mye mer "levende" samfunn her oppe ( i hvertfall simulert :grin: ). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg har jobbet sammen med Terje før jeg, og gjør det gjerne igjen, og kan saktens avse en hangar eller to. Er en av de som gjerne vil ha Bodø i storform :smile: Jeg skal til Lista i dag og knipse den store "box hangaren", og da får Kjevik, Sola og Bardufoss nye modeller. "Listahangaren" står allerede på Lista, Banak og Kirkenes. Dessverre har du rett hva trærne angår. Noen områder i Finnmark er så "far out" at jeg orker ikke lage flyplassen. Skulle ønske Norway Scenic kunne få seg en oppdatering. Nåvel, har uansett snart ferdig denne: Kirkenesterminalen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Pedersen Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Å sette inn hangarer på strategiske plasser er utrolig bra! Og at du har laget forbedringer på noen finnmarksflyplasser er glimrende! Kirkenesterminalen er bare helt nydelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 Den har snart fått de siste detaljene på plass. Oppdaterer bildet i dag eller i morgen, samme linken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.