Gå til innhold

Concorde til Billund


Thomas Olsen

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Leste på www.bll.dk at Air France skal fly med Concorde mellom Billund og JFK... Det er litt merkelig... Jeg har vært på Billund... lite traffik, STOR (4,5 km lang) rullebane. Jeg forstår ikke at det er lønnsomt å fly fra Billund til New York, men det er nok ett engangs tilfelle...

 

Tenkte det er noen som kanskje ville vite det...

 

MvH

Thomas Olseb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ha forstått det slik at concorde har kun 1. klasse. I alle fall på British Airways sine fly er innredningen helt ny, med komfortable skinnseter, og servicen skal være upåklagelig på før og under flighten. Vanlig førsteklasse byr nok på mer plass, men gir ikke gleden av å ankomme New York 'før' man reiste fra London.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, de kan kalle det hva de vil, men en stor del av å sitte på 1.klasse er jo bare å sitte på 1. klasse når det er lavere klasser - det blir jo ikke det samme når hele flyet er likt.

 

Dessuten mener jeg det er 4 i bredden, og concorden er ganske tynn så det blir vel en slags SAS-type business class (?).

 

markus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...