Thomas Olsen Skrevet 26. november 2002 Skrevet 26. november 2002 Hei alle sammen. Leste på www.bll.dk at Air France skal fly med Concorde mellom Billund og JFK... Det er litt merkelig... Jeg har vært på Billund... lite traffik, STOR (4,5 km lang) rullebane. Jeg forstår ikke at det er lønnsomt å fly fra Billund til New York, men det er nok ett engangs tilfelle... Tenkte det er noen som kanskje ville vite det... MvH Thomas Olseb Siter
Stian Berg Hansen Skrevet 26. november 2002 Skrevet 26. november 2002 Men hvis Air France skal fly med Concorde, må det jo gå fra Paris eller en annen fransk by. Må det ikke? EDIT: Så på den siden du linket til, og der stod det jo fra Paris til Billund. [ 26.11.2002, 23:05: Endret av: Stian Berg Hansen ] Siter
Kristoffer Rivedal Skrevet 27. november 2002 Skrevet 27. november 2002 Tror heller at vi skal ta sjangsen på at dette er reiser som inkluderer en tur innom CDG i Paris. Spesielt når vi ser hva Lufthansa har å tilby. http://www.bll.dk/f_artikler/kampagnepriser.shtml Siter
Øyvind Hansen Skrevet 27. november 2002 Skrevet 27. november 2002 Jeg ha forstått det slik at concorde har kun 1. klasse. I alle fall på British Airways sine fly er innredningen helt ny, med komfortable skinnseter, og servicen skal være upåklagelig på før og under flighten. Vanlig førsteklasse byr nok på mer plass, men gir ikke gleden av å ankomme New York 'før' man reiste fra London. Siter
Jacob O Thomsen Skrevet 27. november 2002 Skrevet 27. november 2002 Ehhhm KAN du så snakke ordenligt om Billund DET ER faktisk min HOMEAIP . Forresten er der kun lidt over 3 km bane i billund. Hvis du ikke ved det er der lige bygget en NY terminal Hvis der kommer en CONCORDE til bll SKAL jeg ud med kameraet.. da min fader arbejder der skal jeg inden for hegnet og skyde en masse billeder Siter
mwalther Skrevet 27. november 2002 Skrevet 27. november 2002 Joa, de kan kalle det hva de vil, men en stor del av å sitte på 1.klasse er jo bare å sitte på 1. klasse når det er lavere klasser - det blir jo ikke det samme når hele flyet er likt. Dessuten mener jeg det er 4 i bredden, og concorden er ganske tynn så det blir vel en slags SAS-type business class (?). markus Siter
Øyvind Hansen Skrevet 27. november 2002 Skrevet 27. november 2002 Men hvis du flyr med det beste av det beste, BBJ eller Gulfstream V, får du altså ingen glede av det siden det ikke er lavere klasser til stede? Siter
mwalther Skrevet 27. november 2002 Skrevet 27. november 2002 Jeg snakket langdistanse nå. Jeg tror du skjønte poenget mitt uansett. Enig i at småfly er koselig. markus Siter
mwalther Skrevet 27. november 2002 Skrevet 27. november 2002 Er 1. klasse på en ikke-conc flight også billigere enn concorde? Concorde har bare en klasse ombord - right? markus Siter
Kristoffer Rivedal Skrevet 27. november 2002 Skrevet 27. november 2002 Tror det ja, men det du betaler for er jo at du fly to ganger lydens hastighet. Siter
mwalther Skrevet 27. november 2002 Skrevet 27. november 2002 Vel jeg hadde heller kost meg 9 timer på komfortabel 1. klasse enn 3-4 timer på "turistklasse" i mac2. Jeg tror jeg hadde foretrukket en bra business class til og med. Ingen som er enige? markus Siter
Jacob O Thomsen Skrevet 28. november 2002 Skrevet 28. november 2002 Jeg tror at man flyver således BLL - CDG = Maersk Air B737 CDG - JFK = AF Concorde JFK - CDG = AF Concorde CDG - BLL = Maersk Air 737 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.