Eivin Stensø Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Nok en trening. VFR som IFR velkommen. -Vel møtt! mvh Eivin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Noen som dekker approach under denne? Håper* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 22. april 2010 Forfatter Del Skrevet 22. april 2010 Kanskje mentor Anton kan sitte. Kan høre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Sku gjerne tatt den selv om jeg ikke sku spist middag straks etter landing ved åpningstid av treningen se der var APP på ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Jeg er og vaser med DH8A oppi nordlige strøk, men jeg tar en tur fra ENBO til ENVA etterpå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Syns du skal ha cred for effektivitet når det var en del trafikk og klareringer på gang. Virker som du holder hodet kaldt. God egenskap Lykke til videre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Ja, hørtes absolutt ut som at du hadde god kontroll i kveld Eivin! Vil tro du er klar for utsjekk nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 22. april 2010 Forfatter Del Skrevet 22. april 2010 Takker folkens! Jeg er jo lydmann så jeg er vant til å holde styr på mye rart samtidig. Takk for at dere fløy. Det hadde ikke vært mye gøy uten dere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Fikke Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 En flott kveld med ATC i alle bauer og kanter. Er nybegynner og tok kveldens første tur ENVA ENGM i PMDG JS41. Måtte få vektorer siden jeg klussa det til i FMC. Men, men. En siste tur for kvelden var ENRY-ENGM i Cessna185. Flott service igjen. Audun Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Ja det var en flott kveld. Etter endt treningsøkt for hr. Stensø dro vi begge fra ENVA til ENGM med hver vår 737. Jeg for min del fløy først til ENVA fra ENBO med han som TWR. Flink pojk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.